Pages - Menu

Kursus Spa TWB Termurah Di Pasaran

Oihhh..korang korang wanita cantik yang bahagia..

Assalamualaikum semua..πŸ€—πŸ€—

Aku hadiahkan bunga bunga cantik ni untuk korang,πŸ’πŸ’πŸŒΉ
Sebab aku tahu korang korang sumer memang jelitte gittuuπŸ˜ŠπŸ˜—πŸ˜™

Aku doakan agar kita semua tak pernah give up dengan live kita okeh.
Haruslah bersangka baik..dan sentiasa senyumm😊😊

InsyaAllah..kejayaan dan kebahagiaan itu akan sentiasa mengiringi kita.

Well, entry kali ini aku nak kongsi berkenaan kursus spa yang termurah dipasaran.

Macam yang sebelum sebelum ini jugak, aku kenalkan diri aku.

Aku ialah salah seorang ahli TWB..The Walking Beauty projek.

Ini aku..yang baru nak belajar spa dan baru teringin nak jadi cantik πŸ˜‹

Projek yang diasaskan oleh seorang Master hebat dalam cabang perniagaan Shaklee ini. Iaitu Master Ainul Shahrazad.


Hhaaa..tula pengasas TWB. Cantik kan??
πŸ˜„πŸ˜˜πŸ˜—πŸ˜™

Spa..adalah satu perkataan yang sangat sangat disukai oleh wanita. Bukan hanya perkataan..malah fungsi spa itu sendiri sememangnya diintai dan didambakan.

Aku..???
Of koss laa..nak..kiki

Dalam banyak banyak spa la kan..korang agak agak untuk running bisnes ini..perlukan modal yang besar tak?

Memang besar...BESAR GILER!!

Tapi tidak dengan sistem Spa TWB.
Ini kerana Spa TWB adalah sistem spa yang termurah dipasaran..

Korang tak percaya???

Naaahhh..tengok gambar bawah.

Ni la barang barang skincare terbaru dari Shaklee..igauan wanite wanite sedonniaaaπŸ˜„πŸ˜„
Youth..

Hanya dengan modal kurang dari 2,000 ringgit malaysia..korang mampu untuk menjalankan bisnes spa atas nama korang sendiri.

Ini..senarai perawatan dan latihan yang akan korang dapat dengan harga istimewa ini.

Tengok harga..kurang dari RM2k.
Dan ada 5 jenis kursus yang ditawarkan..perghh


Ini pula barang produk skincare yang korang akan dapat dengan harga giler ini.

Ini Youth..

Ini barang barang untuk skincare ye.
Sedangkan ada lagi produk produk yang korang akan dapat.
Merupakan produk produk supplement Shaklee.

Semua itu digunakan untuk perawatan spa korang. Ada juga untuk korang ambil sebagai makanan tambahan untuk kegunaan sendiri.

Yelahh..nak spa spa kan orang ni..badan kita haruslah sihat dan segar.

Barulah orang tengok kita pun rasa mahuuuu ajer..mahu servis kite laaa
πŸ˜ŽπŸ˜‹

So macam mana sekarang?
Berani lagi korang kata tak percaya???

Kalu korang memang betul betul tak percaya..apa kata korang try dulu..

Hhahaa..
Ada berann??

Okeh.roger aku
019.797.1971

No comments:

Post a Comment


♥ Copyright © ibubekengcomel | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif