Pages - Menu

Top 10 Product Shaklee

Assalamualaikum kesayangan ku..hakak hakak bawang sekalianπŸ˜„πŸ˜„

Hihii..pepetang yang damai ni aku baru layan dak dak tecik tu makan..skarang bagi diorang main air jup.
Alaaa..main air gitu gitu aje.

Sebab bibunye nak siapkan entry ni petang ni jugak.

Entry untuk petang ni aku nak story mory pasal 10 produk terbaik shaklee.

Aku nak korang tahulah. Dalam banyak banyak produk Shaklee ni..tiap tiap bulan mesti ada 10 produk terhangit kat pasaran.
Ngettop la weihh..


Haa..antara nya adalah ;

1) Vivix
2) ESP
3) Vitamin C Sr
4) Omega Guard
5) Ostematrix
6) Vitalea iron formula
7) Alfalfa Complex
8) Lecithin
9) Collagen
10) Vitamin E complex

Ohkiess..kalau dulu kan..Collagen tak terkecuali. Memang dassattt er. Tapi disebabkan sekarang ni kemasukan Collagen agak terhad..prodak GLA ni giler giler ngettop..perghhh..dasat kan??

Haa..ada 5 item kat atas tu ada link kan..korang boleh klik untuk dapatkan maklumat lanjut.

Satu lagi dengan bangganya aku nak bagitau,😎😎 terdapat beberapa produk dalam senarai ngetop ni..selain kita amalkan untuk makan..kita juga gunakan sebagai bahan perawat dalam projek TWB wehhh..

Haaa..selain makan..kita tak segan silu guna untuk bagi badan dan wajah kita makin berseri seri.

Seronot kan...πŸ€—πŸ˜„

Lagi seronot bila ada ilmu. Haaa..geng TWB ini la yang padat dan penuh dengan ilmu spa ni. Huntung aku..



Alaaa..korang tak yah la jejeles.
Kalau nak..korang pun boleh join.
Kontek je aku kat no bawah ni

Asiah
019.797.1971
a.k.a ibubekengcomel.blogspot
Ummuahhh ciket!!!πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜„

No comments:

Post a Comment


♥ Copyright © ibubekengcomel | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif